Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Det var endelig blevet læseferie, nu manglede jeg bare eksamen så var det første hårde år på 1.G endelig slut men der skulle en god karakter i hus.

Jeg er en pige på 18 år, køn, smilende og altid i godt humør. Har længe glædet mig til at komme op i vores nye sommerhus mine forældre købte i efteråret. Vi har gået og gjort det rent og pænt i løbet af vinteren så det var klart. Det er dejligt at have et sted at komme ud, når man er vant til en lejlighed.

SEX I DAG?

Jeg havde tænkt mig at tage derop en uge før dem, da jeg havde ferie eller ville sige læseferie og havde brug for at være mig selv lidt.

Det var en dejlig varm sommerdag, kl. var 8.00 og jeg var oppe af sengen. Jeg tog mig et dejligt bad, barberede mine ben og trimmede min mis, så jeg var sommerklar. Jeg fik pakket lidt undertøj og et par bikinier og ellers noget nemt sommertøj i min rygsæk. Jeg ville cykle derop, så det var ikke alverden jeg kunne have med, mine forældre måtte tage resten med senere.

Jeg steg på cyklen og nød turen, det var vindstille og behageligt varmt. efter en lille time ankom jeg til sommerhuset, jeg var lidt træt og svedig, så badet kunne jeg næsten godt have sparet men det er nu altid dejligt med et bad om morgenen.

Vores sommerhus lå tæt op af et andet ellers var der lidt imellem husene. Da jeg kom derop steg jeg af cyklen og da jeg vænner mig op er der en stemme der siger, du må være den nye ejer? Ja siger jeg, eller det er nu mine forældre smiler jeg. Jamen jeg hedder Per siger han og hilser høfligt, jeg smiler og siger Sara. Jeg ville gætte på han var omkring de 50 alm. bygget og med et kort fuldskæg. Han stod i short og bar mave og var solbrun. Jeg havde selv sandaler og et par korte shorts og en top på.

Jeg tog min taske og gik ind i sommerhuset, der var varmt, så jeg lukkede dørene op så der kunne blive luftet godt ud. Jeg tændte for div kontakter og fik varmt vand i hanerne. Det havde været en varm tur så et bad ville gøre underværker, jeg gik ind i soveværelset og satte min taske og smed mit tøj, både min bh og trusser var næsten gennemblødte og der løb stadig dråber af sved ned over mine bryster og mave. jeg tog mit lange lysebrune hår ud af hestehalen, låd det falde ned over mine skuldre og bryster, det trængte vist til at blive skyllet igen.

Efter endnu et dejligt, køligt bad tog jeg et håndklæde omkring mig, samlede mit fugtige undertøj og gik ud i haven for at hænge det op. Det var da hurtigt du vasker tøj, hørte jeg en stemme sige, jeg kiggede mod hækken ved siden af og så Per igen. Jeg smilede til ham og sagde det var en lidt varm cykeltur. Hans blik holdt fast i mit undertøj på snoren. ja det er ellers ikke meget at gemme i de trusser grinte han. Jeg rødmede lidt og smilede til ham. Hvis der er noget du har brug for Sara, så kommer du bare ind jeg kender alt her i området. Det skal jeg gøre Per. Hans øjne undersøgte mig fra top til tå og han smilede.

Det var blevet hen over middag og efter lidt mad og drikke, ville jeg gerne ned til stranden og ligge og nyde det gode vejr med en bog. Jeg havde taget en turkis bikini på, som jeg næsten lige havde købt. Tasken var pakket men kendte ikke rigtigt vejen til stranden, så jeg gik ned for enden af haven og ind til Per for at spørge om den nemmeste vej. Da jeg kom derind var han ikke hjemme, der stod og kaffe kop på bordet og under koppen lå der et blad, jeg kiggede nærmere. Det var et blad med nogle nøgne kvinder og mænd og noget med naturisme. Jeg kiggede lidt rundt og på bladet igen, så gik jeg ned for enden af hans have, hvor der var en låge og sti, det måtte være den nemmeste vej til stranden.

Efter 5 - 10 min var jeg ved vandet, der var stille men dejligt. jeg gik lidt frem og fandt et godt sted men fred og ro jeg bredte mit håndklæde ud og tog min t-shirt af, jeg sprøjtede lidt sololie på div steder og lagde mig godt til rette.

Det var dejligt bare at kunne trække vejret slappe af og nyde varmen. Sara!! jeg kiggede op, der stod Per, han smilede og kom gående op til mig, han havde kun et håndklæde omkring sig. Han kiggede op og ned af mig og smilede, du ved godt det her er en naturist strand ik ? Nej! og kiggede undrende på ham, så lagde han et blad nøjagtig magen til det jeg så på hans bord. Jeg rødmede lidt. Du må godt have tøj på her men de fleste er nøgne, så er du advaret smilede han. Det har jeg ikke prøvet at være før smilede jeg lidt genert. Hvad med topløs Sara? rødmede og rystede på hovedet, hans blik gled ned på mine bryster. Det er meget almindeligt her og du har ikke noget at skamme dig over smilede han. Jeg kiggede rundt og der var ikke mange, men en familie på 3 lå nøgne ca. 100 m væk, jeg ligger omme bagved dem, du er velkommen til at kigge ned. Han gik dernede imod igen og ca. 20 fra mig fjernede han håndklædet og tog det under armen.

Jeg lagde mig på maven og tog min bog frem men kunne ikke rigtigt koncentrere mig og tog magasinet og naturisme frem, det var spændende og lidt grænseoverskridende. Imens jeg lå og læste løsnede jeg snøren på ryggen af min bh men det havde jeg tit gjort på stranden men jeg blev liggende på maven og læste bladet, det var noget anderledes end jeg havde forstillet mig. Efter lidt tid lagde jeg mig om på siden for at læse, jeg tænkte ikke over bh'en sad løst, det var først da del faldt af mig. Lidt mærkelig følelse men dejlig frit jeg kiggede mig lige rundt, havde sommerfugle i maven. Kiggede ned på mine lidt spidse dråbeformet bryster. tror vist ingen kunne se mig når jeg ligger sådan.

Der kom lidt flere ned ved stranden men folk lå ret spredt, det var vist ikke alle der havde ferie endnu men havde ikke set der kom et yngre par i 30 erne gående tæt forbi mig de var begge nøgne, smilede og nikkede da jeg fik øjne kontakt, blev lidt overrasket og genert selv om de var nøgne og jeg kun topløs. Hun var vist gravid men flot lille mave og pæne struttende bryster han havde en pæn pik imellem hans behåring.

Efter lidt sol og afslapning var det vist blevet tid til at blive kølet lidt ned, jeg rejste mig op i gik ned mod vandet med bare bryster, en utrolig mærkelig fornemmelse også selv om jeg selvfølgelig er topløs derhjemme i bad osv. Der var andre som jeg der havde beholdt trusserne på, så jeg var ikke alene.

Det var dejligt at blive kølet lidt ned, jeg gik op af vandet op tilbage imod mine ting, jeg kunne se hovedet af per der vinkede fra en af klitterne, jeg fik igen et sug i maven og meget genert Smilede og vinkede igen, han vinkede mig over, jeg var lidt nervøs ved det men nikkede til ham. Gik over til mine ting og fik dem pakket, var på en måde ret nervøs ved at være topløs men ville også se dumt ud at tage bh'en på nu.

Jeg gik over mod ham, han lå lidt oppe bagved og vinkende. Hej Sara! Dejligt du tog mod til dig sagde han imens han smilede og hans blik fangede mine bryster. Jeg gik helt op til ham i gryden, han havde taget håndklædet over sit lem. Jeg ligger normalt nøgen men vil heller ikke skræmme min nye nabo, sagde han. Jeg satte mig ned ved siden af ham lidt stivnende og kejtet tror jeg. Der gik lidt tid før jeg slappede lidt af, Vi snakkede om alt muligt og fik hurtigt en naturlig snak om naturisme og alt fra kærlighed og arbejde. Men jeg kunne got hører han ville spørge om noget i et stykke tid og så lagde han bladet foran mig og spurgte om jeg kunne forestille mig at være nøgen på en strand.

Han forklarede lidt om da han startede også som ret ung og var genert. Jeg følte mig mere og mere tryg ved tanken men stadig et stort skridt. Han foreslog at jeg måske trak trussen af og lagde den ovenpå mit skød imens han kiggede væk. jeg trak lidt på den men følte faktisk det var en god ide. Han vendte ryggen til jeg kunne se hans håndklæde faldt ned og hans bare numse kom til syne. Jeg trak min bikinitrusse af og lagde min trusse som aftalt. Hmm så er det gjort Per! Han vendte sig om igen men håndklædet var gledet helt af ham. Hvor er du fin Sara smilede han. jeg rødmede ved synes af han var helt nøgen. Tror selv han blev lidt flov og kiggede ned på sin pik. Undskyld havde vist lige glemt noget smilede han.

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle kigge hen og sagde det var ok. Han havde en lidt fyldig pik. den lå slapt på hans ene lår med mørke trimmede hår omkring pikken. Føler du dig tryg ved at ligge næsten nøgen Sara? Jaa det hjælper da på det smilede jeg til uden at kigge for meget derover. Er det en B75 du bruger smilede han, kiggede ned på mine bryster og nikkede smilende. De er flotte Sara! Tak Per!

Der var gået omkring 3 timer ved stranden og måske de mest spændende og grænseoverskridende timer men jeg havde vænnet mig til at han lå der nøgen og at han kiggede på mig i smug eller prøvede. Vi havde også drukket en del vand og jeg skulle efterhånden tisse. Per foreslog at han kunne holde mine trusser imens, jeg gik med til det hvis han vendte ryggen til og det gjorde han. Jeg listede mig op af gryden og ned bag et par klitter hvor der var fred og ro. Jeg gik tilbage og følte egentlig det var naturligt uden den trusse men alligevel meget grænse overskridende. Hej sagde jeg, Per lå stadig med ryggen til. jeg satte mig på håndklædet og støttede på mine hænder. Han vendte sig om med trussen og smilede, jeg smilede igen og grinte lidt, han havde lagt den over sin pik. Du er nøgen smilede han!!!

Det var faktisk nemt at være sammen med Per vi havde det afslappet og fik grinet en del. Vi havde lagt os 20 m længere tilbage, hvor der var lidt skygge og åbnet en flaske hvidvin Per havde med. Det var meget nemmere at snakke med Per end de andre yngre fyre jeg kendte. Det var som om vi havde set hinanden nøgne 100 gange før. Vi lå lidt tættere og drillede hinanden lidt, ind imellem strejfede han hånd mine brystvorter, det føltes lidt pirrende måske de var ekstra følsomme lige nu i varmen.

Vi gik et smut i vandet, trængte jeg vist også til. Da vi kom op i gryden igen var der dejligt fredeligt rundt omkring, tiden var gået hurtigt og vi nød det begge to. Vi satte os automatisk helt tæt på hinanden. Per nussede min ryg, det kildede i maven på mig, jeg nød det og det kunne han vist hører. Lukkede mine øjne og nød hans hænder, de gled ned af min ryg og ud på mine arme. Jeg lænede mig lidt tilbage imod ham og hans hånd gled ned af mit ene bryst. Dejlige babser du har Sara. Tak smilede jeg. Den anden hånd fandt mit andet bryst, jeg nød det og sukkede. De var helt stive imellem hans hænder. Jeg kunne mærke hans pik imod min ryg og sidde han sad på knæ bag mig.

Jeg gled ud af hans favn og lagde mig på ryggen, han sad på knæ ved siden af mig. smilede til han og nussede ham på maven, hånden gled ned og kildede ham blidt i hans behåring, pikken vippede lidt, lod en finger stryge ned over den, han stønnede lift og lukkede øjnene. Der kom mere fylde i hans pik, jeg lagde hånden omkring den og trak forhuden tilbage, et stort mørkerødt pikhoved kom frem, der løb et par dråber ud af den. han bukkede sig ind over mig og jeg kyssede den. ÅHH hvor er det længe siden jeg har fået suttet pik Sara. Tænkte jeg ville give ham en god gave selv om jeg kun havde suttet pik på en fyr før.

Kom sagde jeg og smilede. Han satte sig ind over mig med pikken over mit ansigt. jeg tog blidt forhuden tilbage og slikkede den på spidsen, den blev meget hurtigt helt stiv. Den var dejligt tyk, lidt større end gennemsnittet men ikke for meget og et stort dejligt pikhoved. jeg tog det i munden. ÅHHHH ja Sara. Den smagte dejligt og var vildt frækt så meget han nød det. tror jeg suttede et par min før jeg kunne fornemme han snart ville komme. Han var lidt anspændt men sagde han bare skulle nyde at blive suttet. Der gik heller ikke mere end et minut før han stønnede og jeg kunne smage hans varme sæd i min mund. ÅH Sara sagde han flere gange, det må være et komplement, smil.

Jeg kan ikke huske at have set en fyr så glad og smilende bagefter. vi pakkede vores ting sammen og gik hånd i hånd og til sommerhuset. Vi havde en hyggelig aften hvor vi grillede og j, jeg sov inde ved Per hele ugen. Det var skønne 8 dage med sol , varme og sex........

Dette er min første novelle. Tar gerne imod ris og ros.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 109 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.