Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Jeg vil gerne fortælle om mine oplevelser med min kollega’s svigermor.

Vi mødte jævnligt til hemmelige stævnemøder hos, når det kan lade sig gøre. Når vi ikke ses, så sender vi mange frække sms’er til hinanden. Vi skriver hvad vi vil gøre ved hinanden, når vi ses igen. Hun skriver hvad jeg skal gøre ved hende. Jeg skriver hvorfor noget frækt undertøj hun skal have på, når vi ses.

Jeg havde tit snakket om, om vi kunne komme på ferie sammen i en uge. Hun fik lov af sin mand at tage afsted i en uge. Manden var ikke meget for det varme vejr. Vi fandt en uge, hvor vi begge kunne tage afsted. Dagen kom hvor vi skulle afsted. Jeg kom først ind i lufthavnen. Jeg så godt at hun blev afleveret af manden. De kyssede hinanden farvel. Jeg gik først op til indcheckning. Vi mødes da vi kom op i afgangshallen. Der var ca en time til at flyet skulle flyve. Hun tilbød at vi kunne mødes på et toilet. Så ville hun give mig et blowjob. Vi fandt et toilet, hvor vi kunne nyde hinanden. Jeg kom i hendes mund. Efter dejligt mundarbrjde. Jeg teak op i hendes kjole og massaerede hendes fisse, som hunde barberet helt glat.

Vi blev kaldt til afgang, men skulle ikke sidde siden af hinanden, da vi ikke havde bestil billetter samtidig. Hun snakkede med sin sidemand, man han ville bytte plads med mig. Det ville han gerne. Så lige pludselig sag vi sammen. Vi skulle flyve ca fire timer. Vi sad i det skjulte og holdt i hånden. På et tidspunkt fik jeg min hånd op under hendes kjole. Jeg kunne mærke at hun var meget våd. Vi skulle passe på ikke at blive opdaget.

Da vi kom til hotellet, så havde vi gået to songleværelser. Med lidt penge under bordet, så havde vi lige pludselig et dobbelt værelse. Vi kom dårligt op på vores værelse, før vi var igang med at elske  Vi elskede faktisk hele eftermiddagen. Efter vi havde sovet lidt i hinandens arme, så gik vi i bad. Vi gik i bad sammen. Elskede i badet. Vi håbebede begge at denne ferie ikke fik en ende. Vi skulle i byen og finde et sted at spise. Hun sagde at hun ikke ville have trusser på. Jeg skulle bare lige barbere hendes fisse. Den blev helt glat. Vi aftalte, at jeg skulle barbere hende, hver under ferien. Det job tog jeg gerne. Vi gik i byen. Vi fik noget godt mad og rødvin. Det var frækt at tænkte på hun sad overfor mig uden trusset, samt at hun var 30 år ældre end mig. Vi snakkede under aftensmaden, hvad vi skulle gøre ved hinanden. Da vi kom tilbage til hotellet om aften, var det mørkt. Da hotellet lå lige ned til vandet, aftalte at gå en tir derned. Vi kom ned til vandet og vi lå i strandkaten. Jeg tog hende lidt på brysterne. Hun blev liderlig. Vi kyssede heftigt. Vi ville prøve at have et samleje ved strandkanten. Det var der ingen af os det det havde prøvet før. Hun red mig. Jeg kyssede hendes veystet mens hun red mig.  efter en time gik vi op på værelset. Vi tog et bad, hvor vi fik vasket alt sandet af os. Vi gik derefter i seng og elskede hele natten. Ind i mellem holdte vi pitstop, hvor vi gik ud på terrassen til en tår øl eller rødvin.

Det var min beskrivelse fra den første dag på ferie. Jeg kan kun opfodre andre unge mænd at prøve en ældre kvinde.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
3 of 5 - 39 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.