Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Resten af dagen nærmede Mads og jeg ikke hinanden, hver gang han kiggede på mig og gav mig en af hans frække smil, kunne jeg mærke fugtigheden i min fisse vende stærkt tilbage, hvor havde jeg lyst til ham.
Efter vi havde spist aftensmad, trak Signe og Michael sig hurtigt tilbage til deres værelse, jeg grinte og sagde, larm ikke for meget.
Mads og jeg blev siddende i stuen og talte om alt muligt og jeg undrede mig over at han blev siddende på den anden side af bordet og ikke gjorde noget tegn til at ville gøre tilnærmelser, øv tænkte jeg men måske skulle jeg så gøre noget, eller havde han fortrudt det han var begyndt på tidligere i dag ude i køkkenet. Jeg blev siddende og diskuterede lidt med mig selv om jeg skulle foretage mig noget eller ej. Gu skulle jeg så, netop som jeg skulle rejse mig sagde Mads, det er blevet sent skal vi ikke hoppe til køjs så vi er friske i morgen, øhh jo fik jeg fremstammet og rejste mig for at gå ud og børste tænder.
Da jeg kom ind igen lå han allerede i sengen, jeg tog mit tøj af og trak min korte natkjole over hovedet og lagde mig ved siden af ham, jeg lagde mig op til hans ryg så vi lå i ske, mine hænder begyndte at gå på opdagelse og jeg kunne høre hans vejrtrækning blev hurtigere, nej sagde han da jeg nærmede mig hans pik, du må vente, nu skal vi sove, han vendte sig om og kyssede mig godnat og faldt hurtigt i søvn mens jeg lå og spekulerede på hvad han mente med det han havde sagt, indtil jeg selv ikke kunne holde mig vågen mere.

Jeg vågnede ved at jeg kunne mærke et par hænder kærtegne mine bryster og en tunge lege med min klit, jeg vred mig let og stønnede, skøn måde at vågne på. Da Mads fandt ud at jeg var vågen lod han 2 fingre glide ind i min våde fisse jeg stønnede højere. Jeg trak ham op til mig hvor jeg kyssede ham og vores tunger gik på opdagelse mens mine hænder gled ned af hans ryg, jeg klemte hans baller blidt og pressede mit skød op mod ham, vores tunger fandt hinanden igen og hans hænder var overalt på min krop, jeg var så tændt nu, gud nåde trøste ham hvis han trak sig væk igen og sagde at jeg måtte vente. Han rejste sig og hev mig op i siddende stilling, han trak natkjolen af mig og hans tunge fandt mit bryst som han blidt slikkede og nappede i, han skubbede mig blidt ned på sengen igen og trak mine trusser af mens han kyssede mine inderlår, var så tændt at jeg kunne mærke mine safter løbe ud af mig og ned imellem mine baller.
Han rejste sig fra sengen og smed sit tøj på gulvet, og lagde sig ned til mig igen hvor han begyndte at kysse mig mens mine hænder udforskede hans krop. Jeg skubbede ham ned på ryggen og slikkede ham ned af hans mave, ned mod hans stive pik der bare ventede på at få en kærlig behandling, jeg slikkede ham på inderlårene mens mine fingerspidser blidt strejfede hans pik og hans kugler, han gispede, jeg lod min tunge glide op ad hans pik og lod den glide ind i min varme mund, jeg klemte hans nosser blidt mens jeg klemte mine læber omkring hans pik og lod den glide hurtigere og hurtigere ind og ud af min mund, han stønnede temmelig meget og jeg vidste at jeg snart ville få en ladning sæd i min mund hvis jeg ikke trak mig væk, og jeg ville sluge hver en dråbe med velbehag han afleverede. Nej sagde han ikke endnu og skubbede mig lidt hårdt væk mens han rejste sig og fik vendt mig så jeg lå på alle 4, hans ene hånd fandt mit bryst mens den anden styrede pikken på vej ind i min efterhånden temmelig hungrende og våde fisse, jeg gispede da han trængte ind i mig, det føltes skønt, han fandt min klit som han masserede blidt mens han langsomt kørte kun hovedet frem og tilbage i min fisse, jeg kunne ikke holde til det, jeg bad ham om at kneppe mig. Han stødte helt i bund og jeg kunne mærke hvordan han fyldte mig ud og hvordan mine safter løb ud af mig. Hvor var det godt især når jeg kunne mærke hans nosser klaske imod min røv for hver gang han stødte til, hårdere bad jeg, jeg kunne mærke hvordan de velkendte trækninger rullede igennem min krop, et højt støn slap over mine læber da jeg mærkede orgasmen rullede igennem mig, han satte tempoet ned, mens jeg sundede mig lidt.
Mads trak sig ud og trak mig op til ham, vores munde fandt hinanden, mine ben rystede efter den voldsomme orgasme der havde suget energien til sig i min krop men jeg ville ikke overgive mig endnu, for nu måtte jeg vel sutte ham til en orgasme, jeg skubbede ham ned så jeg kunne komme til at smage på hans dejlige pik der var smurt ind i mine safter, mmmm dejligt, jeg tog ham i munden og suttede energisk på hans hårde pik, jeg klemte hans nosser lidt hårdere end før men ikke for hårdt, fuck det er godt sagde Mads, jeg kommer, jeg kan ikke holde det tilbage mere, med fuld kraft sendte han en stor ladning sæd i min mund, jeg rettede mig op og kiggede på ham mens jeg slikkede det op der var løbet ud af mundvigen på mig, han trak mig ind til mig og holdte bare om mig mens han hviskede i mit øre, var det ikke værd at vente på? bestemt sagde jeg, men vi er ikke færdige endnu sagde han, en lille pause så går vi i bad, Mads smilte frækt.
Jeg lå bare på sengen og slappede af efter udfoldelsen på lagnet, jeg rejste mig og smilede til Mads som lå og så særdeles veltilfreds ud, jeg går i bad, du kommer bare når du er klar grinte jeg.
Jeg greb min morgenkåbe, hvilket egentlig kunne være ligemeget da den var meget kort og egentlig ikke skjulte meget.
Jeg gik ud på badeværelset, jeg kunne ikke høre noget rumsterende fra huset så måtte Michael og Signe være ude og gå, og Mads lå stadig på sengen, hmm kunne være at jeg skulle overraske ham lidt, jeg tændte for vandet og smed morgenkåben, jeg fandt min toilettaske frem og fandt mit barbergrej. Jeg gik under bruseren og vaskede hurtigt min krop jeg måtte skynde mig hvis jeg skulle nå det inden han kom ud til mig. Jeg begyndte at barbere mig, nu skulle han få en glat mis at lege med, heldigvis ville det ikke tage lang tid for jeg sørgede altid for at den var studset, da jeg var færdig og havde sørget for at vaske min fisse godt så den var dejlig ren og lige til at smage på igen, undrede jeg mig over hvorfor Mads ikke var kommet ud til mig, nå han var nok faldet i søvn.
Jeg hoppede ud fra badet og fik tørret mig, jeg tog min morgenkåbe på igen og gik ud, duften af morgenmad ramte min næse, lækkert tænkte jeg.
Mads råbte ud fra køkkenet 5 min så er der mad, dejligt sagde jeg og gik ind i stuen og satte mig, klar til at blive opvartet.
Han kom en tallerken med morgenmaden og smilte frækt da han sagde spis nu godt du får brug for det, nå er du sikker på det og sendte ham et frækt smil tilbage, han grinte og sagde, hvad tror du selv?
Det duftede dejligt og jeg tog min gaffel og gik i gang med at smage på maden, han kom ind med en portion til sig selv og satte sig overfor mig, hmmm skulle man drille ham lidt? Jeg havde kun morgenkåben på og jeg vidste at hvis jeg tog benene lidt op kunne han se direkte til min glatte fisse, så det gjorde jeg.
Mads begyndte at sige noget og kiggede op men gik i stå da han kunne se min lettere fugtige fisse, kunne se hans pik begyndte at rejse sig i hans bukser og ville snart være klar til kamp igen, men så nemt skulle han ikke have det, jeg spurgte ham hvad der var galt og prøvede at undertrykke det grin som kom pga. hans ansigtsudtryk, han stammede lidt og fugtede sine læber og sagde bare god udsigt, hov sagde jeg det må du undskylde og lagde mine ben over kors så han ikke kunne se mere mens jeg smilte frækt over hele femøren, han kiggede på mig, det gjorde du med vilje sagde han, gjorde jeg? svarede jeg helt uskyldigt, kunne jeg ikke finde på, jeg sagde tak for mad og rejste mig og gik ud i køkkenet med tallerknen, jeg gik ind og tog min bikini på og en kort fræk sommerkjole på, jeg gik ud til Mads igen, skal du med en tur ned på stranden, ja råbte han, kommer nu. Jeg gik udenfor og ventede på ham, han kom slentrende i badebukser og et håndklæde over skulderen, kunne godt mærke at synet af ham satte min krop i flammer. Han tog min hånd og vi gik ned mod stranden heldigvis var der ikke så langt.
Da vi endelig var kommet derned, blev vi hurtige enige om at finde et lidt privat sted hvor der ikke lå så mange og især ikke i nærheden af de familier der var der. Vi fandt hurtigt et sted i klitterne der lå et andet par ikke så langt fra, men det var det bedste private sted vi fandt, jeg bredte hurtigt tæppet ud og smed min kjole og håndklæde på tæppet og vendte mig mod vandet for at blive dyppet lidt, men inden jeg nåede at tage 2 skidt havde Mads taget fat i min arm, du skal ikke have den her på og tog min bikinitop af, hvorfor ikke at vise hvad du har, jeg smilte og sagde, kom så loverboy, bølgerne venter.
Vandet var dejligt køligt og var lige hvad min krop havde brug for, for var så tændt efter at mærke Mads´ krop tæt på min at jeg følte at jeg brændte. Han var en rigtig vandhund der boltede sig i bølgerne hmmm tænkte jeg skulle jeg ikke pirre ham lidt, blev hurtig enig med mig selv om at det var en god ide, han stod med ryggen til mig og jeg gik over imod ham, da jeg stod lige bag ved ham, tog jeg en dyb indånding og gik under vandet, han opdagede mig først da jeg tog fat i hans badebukser og hev dem ned, tog fat i hans pik og tog den i munden, han gav et spjæt fra sig så han var ved at falde, jeg kunne mærke at det virkede og hans pik blev stiv, jeg rejste mig op, og grinte til ham nåå kunne man lide det? Din frækkert sagde han kom her så skal jeg vise dig hvad jeg kan lide, nej det går ikke grinte jeg, der er børn i nærheden. Han tog fat i mig og hev mig hen til ham så jeg stod op af ham, kunne mærke hans hårde pik presse sig mod min mave, jeg var tændt. Han kyssede mig og træk sit hoved væk fra mig nå, der skulle ikke meget til, kunne mærke at mine kinder blussede og min vejrtrækning havde taget til, hvad siger du så til det her, smilte han frækt til mig, han lod sin fingre glide indenfor min trussekant og fandt hurtigt min åbning hvor han lod en finger glide ind mens hans tommeltot fandt min klit som han masserede blidt, jeg vred mig lidt og stønnede. Han trak mig endnu tættere ind til ham så mine bryster blev presset godt imod hans brystkasse, jeg stønnede højere, ikke her sagde jeg, tænk hvis der er nogen der ser os. Bare rolig gør ikke andet end at varme dig lidt op og det er der ingen der kommer til at se, grinte han, hmmm pas du bare på at jeg ikke tager hævn sagde jeg og smilte frækt, det her er som tak for i morges under maden sagde han, jeg grinte, nå det kunne du lide, hmm hvem ville ikke det sagde han. Han begyndte at lade sine fingre glide hurtigere ind og ud af min fisse, det var simpelthen for godt. Jeg kunne mærke hvordan min fisse hungrede efter at mærke hans pik fylde mig ud. Jeg kiggede mig omkring, godt der var ingen for tæt på os, jeg trak mine trusser ned, slyngede det ene ben omkring ham mens min hånd fandt hans pik som førte den ind i min fisse, giv mig en smagsprøve sagde jeg til Mads, han tog et fast greb om min røv og trængte helt i bund, jeg gispede, fuck det var dejligt at mærke ham, han kørte lidt frem og tilbage i mig, mens hans hånd fandt mit bryst som han klemte, men legen holdte hurtigt op da en badebold ramte os, og nogle unger var på vej hen til os, han trak sig ud og jeg tog hurtigt mine trusser på igen, vi gør det færdigt senere sagde jeg, så er der noget at glæde sig til og blinkede til ham. Jeg gik op af vandet og mod vores tæppe, jeg tog håndklædet og tørrede mig og lagde mig ned på maven og slappede af, der gik et stykke tid før Mads kom, han lagde sig ved siden af mig og sagde vores kære ven skulle lige lægge sig først før jeg gik op af vandet, jeg flækkede af grin og sagde ja det er så fordelen af at være kvinde.
Hans fingrespidser kørte blidt over ryggen på mig, mens hans anden hånd kærtegnede blidt kanten af mit bryst, mmmm forsæt sådan her og den står på voldtægt lige her grinte jeg, kunne være at det var det jeg ville opnå, sagde han. Han rejste sig halvt op og kiggede sig omkring der er ingen der kan se os her sagde han, jeg kiggede på ham, så vis mig hvad du kan, sagde jeg til ham mens jeg vendte mig om og trak ham ned til mig. Vores tunger fandt hinanden og mine hænder fandt hans hårde pik, jeg kærtegnede den blidt, han stønnede, jeg kan ikke vente, jeg er nødt til at mærke dig nu, han trak mig helt ind til sig så vi lå på siden, jeg smed mit ben over hans hofte og han trak mine trusser til side og trængte ind i mig, han kyssede mig hårdt mens han kneppede mig, det var ophidsende især fordi man vidste at nogen kunne se os når som helst.

Jeg kan ikke holde det tilbage, stønnede han, så kom med det sagde jeg og i det samme bankede han hans stive pik helt i bund og sendte en ladning ind i mig, han holdte mig helt ind til ham, det var simpelthen for godt sagde han men vi er ikke færdige endnu, han er og vi kiggede ned på hans pik som var skrumpet lidt ind til en mindre størrelse, men min tunge duer endnu sagde han, han kravlede ned imellem mine ben og begyndte at slikke mig, jeg stønnede da hans fingre trængte ind i mig og blidt kørte frem og tilbage mens hans tunge fandt min klit, jeg vred mig jo mere jeg blev tændt, han tog et fast greb i mine hofter så jeg ikke kunne bevæge mig så meget mere, så kan du lære det sagde han og smilte til mig og dykkede ned mod min klit igen, jeg kan ikke gøre for at du har talent for at slikke fisse gispede jeg da han ramte lige det punkt som satte en bølge af vellyst igennem mig, jeg stønnede højere og han trak den ene hånd væk så han igen kunne lade et par fingre glide ind i min varme og efterhånden temmelig våde fisse. jeg spændte min krop og stod som en flitsbue da orgasmen bragede igennem mig, slap lige af i de ben sagde han du klemmer mig, jeg grinte sorry sagde jeg, tænker man ikke lige på når man kommer, det er også ok sagde han og grinte, bare du nød det, han bøjede sig over mig og kyssede mig så jeg kunne smage mine egne safter, bare du nød det sagde han, det gjorde jeg helt klart. Vi besluttede os kort efter at gå hjem det var ved at blive sent og jeg var godt sulten efter den gang motion. Da vi kom hjem ventede Michael og Signe på os, vi er nødt til at tage hjem snart sagde Michael, de har lovet ekstremt dårligt vejr i morgen og det vil jeg ikke køre hjem i desværre, vi skyndte os ind for at pakke og de andre havde pakket og gjort rent og var i gang med at læsse bilen. Da jeg stod og pakkede, blev jeg pludselig nervøs, hvad så når vi kom hjem? Var det så ovre og havde det bare været et eventyr? Mads lukkede hans taske og stillede den ud så Michael kunne smide den i bilen, han stillede sig bag ved mig og lagde armene omkring mig, hvad tænker du på? syntes du er gået lidt i stå med at få pakket? Jeg vendte mig om og kiggede ind i hans smukke blå øjne, tænkte bare på om det her var slut nu vi er på vej hjem? Han kyssede mig og sagde det skal du ikke være nervøs for, jeg giver da ikke slip på min lille sexkilling og desuden er jeg helt skudt i dig. Hvad skal du i aften sagde han? Jeg skal sove sammen med dig sagde jeg og grinte, sove? hmmm sagde han, ja efter du har gennemkneppet mig grinte jeg. Det er en aftale sagde han, se så at få pakket færdigt. Jeg blev hurtigt færdigt og gik ud til bilen hvor jeg lagde min taske i bagagerummet og satte mig ind ved siden af Mads der begyndte at kærtegne mig op af låret, jeg kunne mærke hvordan safterne allerede fugtede mine trusser, jeg kiggede på ham, det bliver en lang tur hjem grinte jeg, se det som et forspil sagde han og blinkede til mig.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 23 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

porno med danske piger

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.